نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان+ ترکیب پرسپولیس| سرخپوشان به دنبال حفظ صدر

  • کد خبر: ۱۲۴۸۷۳
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان+ ترکیب پرسپولیس| سرخپوشان به دنبال حفظ صدر
تیم پرسپولیس باید روز شنبه در مسجدسلیمان به مصاف نفتی برود که دو هفته قبل موفق شد استقلال را در ورزشگاه بهنام محمدی متوقف کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر فردا با برگزاری هشت دیدار برگزار می‌شود و پرسپولیس باید در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت برود. این دیدار از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

پرسپولیس با کسب ۱۱ امتیاز تا امروز صدرنشین لیگ برتر بوده و حالا امیدوار است در این بازی خارج از خانه هم پیروز شود و صدرنشین باقی بماند.

شیخ دیاباته و عالیشاه غایبان قطعی سرخپوشان هستند که نامشان برای حضور در این بازی در لیست قرار نخواهدداشت. لوکادیا در ۲ بازی اخیر برای پرسپولیس ۲ گل زده و هواداران سرخ‌های پایتخت امیدوارند که فردا در سومین بازی، شاهد سومین گل لوکادیا باشند.

نفت نیز با مهاجری لیگ را خوب شروع کرده و هفته قبل در مصاف با صنعت نفت ابادان ۲ بر ۱ پیروز شد. نفتی‌ها در بازی مقابل استقلال در این ورزشگاه به تساوی بدون گل رسیدند و حتی می‌توانستند برنده هم باشند.

نفت با سرمربی مشهدی خود ۸ امتیاز گرفته و در رده پنجم جدول است. نفت در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس ۱۱ امتیازی می‌شود و هم امتیاز با سرخ‌های پایتخت خواهدشد.

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وولیسیانی، اسماعیلی فر، نعمتی، سرلک، ترابی، رفیعی، لوکادیا، صادقی و عبدی یازده بازیکنی هستند که در این بازی به میدان خواهندرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->